— Jaki jest sens LEGO Titanic?

Autor, scenarzysta i dorosły fan KLOCKI LEGO Emma Kennedy opłakuje nudne duże zestawy, które po prostu nic nie robią.

Dostałem SMS-a od kolegi dorosłego fana KLOCKI LEGO w tym tygodniu: „Czy dostaniesz Titanica?”

– Absolutnie nie – odparłem.

Na co odpowiedziała: „Ja też nie. Jaki to ma sens? I na tym polega mój problem z dużymi zestawami wyświetlaczy KLOCKI LEGO Grupa ma śwarted oferowanie – kosztują rękę i nogę, a po zakończeniu budowy, co z tego? To po prostu ogromna ilość cegieł zbierających kurz, z którymi nie można nic zrobić poza gapieniem się.  

klocki Lego

Mam ten sam problem z 10276 Koloseum, kolejny zestaw, w którym kręciłem nosem i chyba dotknąłem palca, dlaczego: to i 10294 Titanic są zmarnowaną szansą.

Miejmy śwart z Koloseum. Tak, wygląda imponująco, ale na tym kończy się radość z tego zestawu. Teraz zastanów się, co KLOCKI LEGO Grupa mogła z tym zrobić. Koloseum było żywym i elektrycznym amfiteatrem. Był używany do walk gladiatorów, rekonstrukcji historycznych, dramatów opartych na starożytnych mitach, a nawet przez chwilę udawanych bitew morskich. To było epicentrum epickiej rozrywki.

Gdybym projektował ten zestaw, nie przedstawiałbym ruiny. Uczyniłbym z niej tętniącą życiem przestrzeń: zachowaj prostotę – dwa poziomy – z sugestią otaczającego ją stadionu, ale nie całością. Na poziomie pierwszym miałbym wnętrzności Koloseum, tętniący życiem ul; zwierzęta, zbrojownia, różne typy gladiatorów. Same minifigurki byłyby niesamowite.

A na górze sama arena z wymiennymi scenariuszami: jeden dla gladiatorów, inny dla starożytnych mitów i cholera, czemu nie, jeden dla bitew morskich. Czy nie jest to nieskończenie bardziej ekscytujący i interesujący zestaw? 

To samo z Titanicem – w pośpiechu, by zrobić wielką, dużą łódź, zignorowali wszystko, co było w niej interesujące. Mogliby zrobić to o połowę mniejsze, ale dzięki taliom można je zdjąć i ułożyć. Moglibyśmy mieć maszynownię, kuchnie, salę balową, jadalnię, kabiny przenoszące się ze sterówki do pierwszej klasy. I znowu mogliśmy mieć minifigurki.

Dla mnie cieszenie się dużym zestawem polega na szczegółach, poruszaniu parts, minifigurki i dziwaczna zabawa – jeden z powodów, dla których nie mogę się doczekać budowania 21330 Sam w domu, który, od opinie, które widziałem, wydaje się, że wszystko jest w porządku – ale jeśli zestaw służy tylko do gapienia się, nie rozumiem tego i na pewno nie dam się przekonać do part z moją gotówką za jednego.

Sokół Lizy Minnellium.

Inną opcją jest oczywiście wykonanie wersji niestandardowej – wciąż pracuję nad moją Liza Minnellium Falcon i mam started, aby zwrócić uwagę na inną wersję Gwiazdy Śmierci (już zrobiłem Uzdrowisko Śmierci).

Z pewnością to tylko kwestia czasu, zanim KLOCKI LEGO Grupa wydaje kolejną wersję kultowej broni kosmicznej z serii Ultimate Collector Series, ale oto prośba: zamiast być sferyczną szarą bryłą, dlaczego nie zrobić z niej sferycznej szarej bryły, która odsłania wspaniałe i szczegółowe wnętrze? 

Wyobraź to sobie – oto nowa Gwiazda Śmierci, która wygląda dokładnie jak Gwiazda Śmierci. Och, trzymaj się, jest na zawiasie, możesz go otworzyć i jest Darth Sypialnia Vadera. 

Istnieje pokusa, gdy duże zestawy pojawiają się, aby najpierw skoczyć im na nogi, ale to te, w których szczegóły i zabawa są priorytetem – pomyśl 70620 NINJAGO City or 75978 Ulica Pokątna – które są o wiele przyjemniejsze niż zestawy, które nie są. Oto patrzy na ciebie, 75290 Kantyna Mos Eisley

KLOCKI LEGO jest najlepiej, gdy jest ukłon w stronę humoru i życzę tego KLOCKI LEGO Grupa rozciągnęłaby to na każdy duży zestaw, jaki robi. Jeśli prosisz ludzi o wyrzucenie oszałamiających sum pieniędzy za ogromną ilość cegieł, spraw, aby było to warte czasu i wysiłku.

Wspieraj tę pracę Brick Fanatics kupując KLOCKI LEGO przez nasz linki partnerskie.

Śledź każdy KLOCKI LEGO oferta, sprzedaż i promocja to Czarny piątek z naszym oddanym Weekend VIPCzarny piątek i Cyber ​​poniedziałek stron.

Profil Autor

Emmę Kennedy
Emma Kennedy jest autorką, aktorką, prezenterką i prowadzącą AFOL Zrelaksuj się z cegłami na YouTube. Śledź ją KLOCKI LEGO wybryki na Twitterze pod adresem @legoz.

Emmę Kennedy

Emma Kennedy jest autorką, aktorką, prezenterką i prowadzącą AFOL Zrelaksuj się z cegłami w YouTube. Śledź jej wybryki LEGO na Twitterze pod adresem @legoz.

49 myśli o „— Jaki jest sens LEGO Titanic?"

  • 17/03/2022 at 19:52
    Permalink

    To było najdziwniejsze artIcle, jaki kiedykolwiek czytałem. Mam dużo klocków Lego. Nie „bawię się” remizą Lego Ghostbuster. Albo Ecto-1. I wreszcie mam wysyłkę Titanica. To lepsze niż malowidła ścienne czy sztuczne kwiaty. Jeśli chcę fałszywą roślinę, o ile lepsza jest roślina Lego? Albo zamiast kupować zepsutą starą maszynę do pisania, zbudowałem ją i pokazałem.

    *wzruszać ramionami*

    Ale jak najbardziej. Uznaj się za AFOLa i odrzuć te epickie zestawy. Zostawia więcej dla reszty z nas. 😀.

    Odpowiedz
  • 10/11/2021 at 00:24
    Permalink

    Osobiście nie bawię się Lego w moim wieku, podoba mi się ta konstrukcja. Uwielbiam zestawy modułowe, potrafię docenić wnętrza, ale czasy zabawy z górnictwem już dawno minęły, zamiast tego wolę element architektoniczny. I projektowanie budynków itp.

    Każdy na własną rękę, ale zastanawiam się, ilu dorosłych faktycznie bawi się w projektowanie?

    A kto nie pokochałby Titanica w skali wydobywczej, bądźmy poważni, że musiałby być tak ogromny, aby był prawie realistyczny, byłby trzykrotnie dłuższy niż obecny i kosztowałby fortunę. A jak by to wyglądało?

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 21:14
    Permalink

    Uhh. Dlaczego 50-latek prosi o zestawy do zabawy?

    Jeśli chcesz zestawy, kup zestawy. Jeśli LEGO nie tworzy zestawu do zabawy, którego chcesz, to niesamowita rzecz w LEGO. Możesz zrobić co tylko zechcesz.

    Odpowiedz
    • 08/11/2021 at 12:50
      Permalink

      Przepraszam autorze. Ale czy w ogóle zajrzałeś do Titanica. Może podzielić się na wiele parts. Prezentacja różnych poziomów w środku. A nawet maszynownia z wirującym silnikiem. Jesteś trochę głupi, jeśli podniosłeś do tego nos.

      Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 19:14
    Permalink

    Wygląda na zbiór partZbieranie się kurzu dotyczy wszystkich zestawów Lego.

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 18:45
    Permalink

    Cieszę się, że ktoś to powiedział!
    Poszedłbym o krok dalej:
    Lego traci miejsce kluczowej atrakcyjności Lego..
    .zbuduj, zepsuj, zrób coś nowego.
    Widziałem to z moją córką… po zbudowaniu star wars ustawić, żeby się bawiła, popatrzeć na nią przez kilka dni i położyć na półce, żeby zbierać kurz.
    Kto zbudowałby Titanica, a następnie zburzyłby go, by stworzyć stację kosmiczną? Prawdopodobnie bardzo mało, z jakichkolwiek.
    Może jestem zrzędą, ale mam już dość specjalistycznych zestawów.

    Odpowiedz
    • 08/11/2021 at 19:23
      Permalink

      Rozumiem, że te zestawy nie są dla wszystkich, ale nie widzę ani nie zgadzam się z tym, że Twój problem Lego traci z oczu sedno atrakcyjności swoich produktów. Ilekroć idę do sklepu, widzę mnóstwo classic dostępne zestawy, dla których, jak sądzę, służą celowi tego, o czym twierdzisz, że stracili z oczu! Te duże zestawy raz są moim zdaniem dodatkiem do kompilacji, a następnie zabierają apart i zbuduj coś nowego, do czego się odwołujesz, a nie zastępstwo, jak pozornie sugerujesz. Trzymaj się classic zestawy, które lubisz, a pozostałe zostaw osobom, które je lubią.

      Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 18:05
    Permalink

    Są zestawy dla każdego. Osobiście nigdy nie kupiłbym pewnych motywów lub zestawów, ale rozumiem, że inni mogą je pokochać, nawet jeśli jest to tylko mała nisza ludzi.

    Na przykład stadiony piłkarskie, które uważam za jeden z najbardziej niszowych produktów, jakie zrobiło Lego, ponieważ wymagają fana piłki nożnej, kibica Lego i kibica tego konkretnego klubu, który ma też trochę gotówki. Jednak jakoś co roku robią nowe. W Ameryce nikt nie rozumie, dlaczego są robione, ale w innych częściach świata może być tych kilka osób, które zaznaczą wszystkie pola wyboru i wyjdą i kupią je w dniu premiery, tak jak ja.

    Czy więc Lego powinno przestać tworzyć te zestawy, czy dalej je urozmaicać?

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 17:26
    Permalink

    Spójrz na Orthanka. Ma wiele tego, czego chce autor. Z przodu ekspozytor. Od tyłu poziomy pokazujące, co jest w środku. Może nie łazienka Sarumana, ale mimo wszystko mnóstwo minifigurek i ceglany Treat.

    Odpowiedz
    • 08/11/2021 at 10:42
      Permalink

      Chyba po prostu nie rozumiesz sposobu myślenia kolekcjonera. Mój kuzyn jest miłośnikiem historii marynarki wojennej i wraków. Kiedy zobaczyła Lego Titanica, odwróciła się i musiała mieć go w swojej kolekcji modeli. Piosenkarze po prostu chcą mieć na co popatrzeć i powiedzieć „zbudowałem to”. Osobiście mam lego ecto-1 na mojej półce i zajmuje on honorowe miejsce w mojej kolekcji pamiątek pogromców duchów.

      widzę tak wielu artsople, które sprowadzają się do: „Nie chcę tego, więc nie powinno istnieć”

      Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 15:40
    Permalink

    Niektórzy są w nim po prostu z powodu budowania. Budowanie tego typu zestawów może być doświadczeniem podobnym do zen.

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 14:12
    Permalink

    Chodzi o to, żeby dobrze się przy tym budować, podziwiać efekty i pokazywać innym. Właściwie to buduję swoje zestawy, podziwiam je przez kilka dni i demontuję, abym mógł je zbudować ponownie za mniej więcej rok.

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 13:07
    Permalink

    Chearly też nie robi modeli. Nie myśl, że lego nie rozumie, wydaje się, że jest to niewielka mniejszość fanów lego.

    Nie mogę być jedynym, który w młodości marzy o realistycznych konstrukcjach w lego, takich jak masywna czarna ciężarówka, którą dostałem na początku lat 90. (uwielbiam ten zestaw). Siedziałem godzinami ze stosami klocków lego jako 10-latek, robiąc ogromne samoloty i helikoptery, żałuję, że ta cegła nie jest bardziej nachylona lub żałuję, że nie jest to ogromny wielokolorowy bałagan, ponieważ nie mam wielu takich samych kolorów.

    Ten tytaniczny zestaw jest fantastyczny i uwielbiam go w wieku 10 lat i uwielbiam go dzisiaj, po prostu potrzebuję na to pieniędzy, ale nie jest to problem z całym lego, tylko cholernie kosztowny.

    Nie musisz tego kupować i nie kupiłeś, ci, którzy to kochają, będą to w swoim przedziale cenowym.

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 04:49
    Permalink

    Zestawy takie jak te są przeznaczone do ekspozycji. Poza tym nowy zestaw Titanic ma ruchome parts i możesz go otworzyć i zajrzeć do środka. To nie tylko jakiś „zestaw, który nic nie robi”.

    Nie chcesz kupować tych zestawów. Od danej osoby zależy, czy chce wydać pieniądze na te zestawy LEGO, czy nie. Ale ta całość article kompletnie mija się z celem, jakim powinny być zestawy wyświetlaczy. Nie kupujesz modelu samochodu, nie wieszasz zdjęcia, a potem narzekasz, że nic nie robią i kurzą się.

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 03:37
    Permalink

    Moi synowie dorastali z LEGOS. Obaj byli z nimi bardzo kreatywni! Jeden zbudował zmotoryzowany tramwaj w poprzek swojego pokoju. LEGOS to świetny sposób na znalezienie swojej kreatywnej niszy, nie tylko do zabawy! Za 629.99 USD nie kupiłbym LEGO Titanic! Studiowałem wielkie statki. Wilhelm Gustlov, Sultana (wojna domowa, którą też studiuję) i zwł. Tytaniczny. Wydałbym pieniądze na samolot, aby zobaczyć muzeum Titanica, na książki lub na podróż o wartości 100,000 XNUMX USD w łodzi podwodnej do prawdziwego Titanica.! To niesamowite, jak LEGO zaczęło sprzedawać drewniane zabawki i jest teraz warte miliardy dolarów. Mam wiele szacunku dla założycieli i obecnych właścicieli.

    Odpowiedz
  • 07/11/2021 at 01:24
    Permalink

    Myślę, że oba są świetnymi zestawami i na tego tytana czekałem od lat

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 19:44
    Permalink

    Chociaż jestem fanem przede wszystkim zestawów Technic, zwłaszcza tych dużych, i rozumiem twoją pozycję tworzenia bardzo drogiego, bardzo dużego przycisku do papieru, posiadającego ogólny brak „grywalności”, myślę, że nie dajesz wystarczającego uznania dla prosta radość z budowania tak wyjątkowego i pięknego modelu. Gdy tylko zobaczyłem Titanica, nie mogłem się doczekać, kiedy go dostanę, ale mam miłość do historii prawie tak wielką, jak moja miłość do Lego. Piękno, jak to się mówi, jest w oku patrzącego. Moim największym problemem jest to, gdzie umieścić to raz zrobione i co zbudować dalej. Moją uwagę przykuły też zestawy Lego z mozaiką Beatlesów. I czy nie zapewnią uznania, refleksji i możliwej rozmowy, skoro nie robią nic poza powieszeniem na mojej ścianie, kiedy już to zrobią?

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 18:08
    Permalink

    Oczywiście opinia… ale moja byłaby to najgorsze ujęcie. Jestem na zupełnym przeciwległym końcu spektrum. Uwielbiam ogromne zestawy, gardzę mini figami i nienawidzę szczegółowych pokoi we wnętrzach. Przychodzi mi na myśl brama Parku Jurajskiego ze scenami filmowymi z tyłu. Złom je i zamiast tego daj mi bardziej szczegółową, cięższą, mechaniczną bramę!

    Zgadzam się również z innym komentarzem tutaj. Grywalność i funkcje nic dla mnie nie robią. Grają z nimi przez 2 minuty po kompilacji i nigdy więcej. Lego dotyczy budowy i ekspozycji. Robię wymagającą konstrukcję, a potem trafiają na półki wystawowe. Raz w roku schodzą, zostają zabrani apart, oczyszczone, a następnie ponownie przebudowane do wyświetlania.

    Nie mogłem wystarczająco szybko rzucić pieniędzy na zestaw taki jak Titanic!

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 17:56
    Permalink

    Tak, wydaje mi się, że autor też tego nie rozumie. Przedstawianie swojej opinii tak, jakby była uniwersalna i przez nikogo nie kwestionowana….

    Kocham moje Koloseum. Muszę go odkurzyć, ale jest piękny i działa teraz jako tło dla wielu rozmów wideo w pracy! Budowanie go było absolutną radością, naprawdę kojącym. Warte każdego grosza.

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 16:40
    Permalink

    Jestem przekonany, że te dwa zestawy są metaforą agendy, którą teraz prowadzi LEGO, a także jej po prostu złej ogólnej polityki, która ma miejsce w LEGO od 2000 roku. Mając to na uwadze, naprawdę lubię duże nowe zestawy tematyczne dla dorosłych, ponieważ mają wiele dobrych elementów, które można połączyć z innymi równie dobrymi elementami, które mogą faktycznie przynieść korzyści większemu LEGO MOC, a dobrzy konstruktorzy LEGO w każdym wieku powinni rozpoznaj to jako apart dokładnie tego rodzaju sposobu myślenia, który definiuje innowacyjnego i pomysłowego konstruktora LEGO.

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 15:50
    Permalink

    Ok…. wtedy można to powiedzieć o każdym cholernym zestawie lego, którym dziecko nie bawi się aktywnie…. WSZYSTKIE MOJE LEGO SIEDZĄ I ZBIERAJĄ KURZ PO ZBUDOWANIU!!! Celem JEST kompilacja! To dobre dla mózgu z wielu powodów. Jeśli kompilacja NIE jest głównym powodem, aby kupić jakikolwiek zestaw, nie wiem, czy to robisz.

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 15:20
    Permalink

    Kupowanie całego, ogromnego, rzeźbionego zestawu to „do diabła nie”, ale budowanie gigantycznego, krzykliwego customa to „aww tak” ???

    Pomyśl, że punkt został przeszklony….nie ma miejsca do budowy i wyświetlania, a także nie ma miejsca do budowania i wyświetlania…

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 14:21
    Permalink

    ja całyartwcześnie się zgodzić. Pominąłem też oba te zestawy, ale moja rodzina na pewno zrobi dom Sam w domu jako kalendarz adwentowy!

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 13:27
    Permalink

    Nie mogłem się bardziej nie zgodzić. Nie mogę się doczekać, aż dostanę Titanica, ale nie interesuje mnie sam w domu. Jego styl architektoniczny nie ma ciepła ani charakteru, dlatego stanowi podstawowy element ekspozycji. „Bawię się” moim Lego tylko przez ograniczony czas po montażu (co jest dla mnie głównym zainteresowaniem) i lubię pokazywać coś oszałamiającego, co zdecydowanie osiąga Titanic.

    Odpowiedz
    • 10/11/2021 at 13:33
      Permalink

      Myślę, że te duże zestawy ekspozycyjne pasują do tej samej niszy hobby, co modele samochodów i gundam, ponieważ radość tkwi w budowaniu, wystawianiu i kuratorowaniu.

      Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 13:21
    Permalink

    Nie chodzi o cel, chodzi o podróż.
    Nie chodzi o końcowy pokaz, ale o radość i terapię zajęciową, jaką zyskujesz dzięki zbudowaniu go - Podobnie jak puzzle, ale marvel to nie tylko wizualność (jak puzzle), ale także inżynieria marvels i piękne techniki budowlane ukryte w środku.

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 12:38
    Permalink

    Doceniam Twój punkt widzenia, ale dla mnie radością Koloseum jest jego budowa ORAZ ekspozycja. Jestem ćpunem historii, a historia rzymska w partlodowaty.
    Nie kupuję lego, żeby się nim bawić, kupuję, żeby usiąść, odpocząć, napić się dobrej herbaty i zapomnieć o stresie w moim życiu. To jest dla mnie sens tych dużych konstrukcji.
    Teraz nie dostanę Titanica, ponieważ reprezentuje on współczesność i nie jestem tym zainteresowany.
    Miły artIcle, zawsze chętnie czytam o innych dorosłych fanach lego!

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 11:51
    Permalink

    Chodzi o to, żeby, nie wiem, PAMIĘTAĆ LUDZI, KTÓRZY ZOSTALI ZAbici. Szczerze mówiąc, to tylko klocki lego Nie musisz narzekać na plastikowe zabawki.

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 11:47
    Permalink

    Co dorośli robią ze 100-elementowymi zestawami Lego? Te duże zestawy są fajne w budowie. O to chodzi. Nie bawić się nimi. Jeśli nie chcesz ich później wyświetlać, odłóż je z powrotem do pudełka i sprzedaj za całkiem zbliżoną cenę. Rynek wtórny jest silny dla dużych zestawów.

    Odpowiedz
  • 06/11/2021 at 08:49
    Permalink

    To zdjęcie artMyślę, że icle naprawdę nie ma tutaj sensu. Ja sam jestem dorosły i lubię budować klocki Lego, nie mam wielu zestawów, bo moje hobby leży gdzie indziej, więc nie mam gotówki na zainwestowanie w oba, ale dla mnie urok polega na tym, że te zestawy stają się ładną ekspozycją kawałki do obejrzenia i powiedzenia sobie „zrobiłem to”. Sam fakt, że posiadam to wystarczy, aby wywołać uśmiech na mojej twarzy, gdybym miał Lego Titanic, zajęłoby to dużo czasu i mógłbym szczęśliwie stać tam i po prostu gapić się na niego przez większość dni i być zadowolonym. Myślę, że to białe article mija w tym, że zestawy takie jak kwiaty Lego, titanic, UCS star wars zestawy, jest to, że są skierowane do zupełnie innej grupy demograficznej dla ludzi, którzy chcą po prostu naprawdę fajnie wyglądających zestawów Lego, aby się pochwalić. Więc wydaje się to bardziej kwestią autorską niż ustaloną, ten artykuł powinien być traktowany bardziej jako opinia

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 21:07
    Permalink

    Kompletnie się zgadzam. Chcę móc bawić się moim lego, modyfikować i MOC, opowiadać historie i tworzyć własne. Duży eksponat, który wygląda dokładnie tak, jak na pudełku i tak samo jak wszyscy inni, nie interesuje mnie. Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś robił coś ciekawego z Koloseum i tak samo będzie z Titanicem

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 21:04
    Permalink

    Powiedziałbym, że twój przypadek jest prawie dokładnie odwrotnym przypadkiem, w którym się znajduję. Podam swój przykład na podstawie Titanica, ponieważ jest to przykład, którego użyłeś i odniosę go do jednego z zestawów, które obecnie posiadam.
    Byłbym znacznie mniej zainteresowany Titanicem, gdyby był mniejszy i mógłby się pojawićart i stosuj i zobacz wszystkie pokoje. Mam zestaw Daily Bugle, z którego możesz zdjąć wszystkie frontowe ściany budynku, aby zobaczyć wszystkie wewnętrzne szczegóły; Jednak kawałek jest wystawiony na półce, więc usunięcie ścian nigdy nie nastąpi. Za każdym razem, gdy ktoś pytał mnie o ten kawałek, mówię im, że ściany odpadają, ale nie jest to coś, z czym wchodzi się w interakcję, ponieważ jest teraz wizytówką. Fajnie było budować elementy wewnętrzne i wiem, że tam są, ale nie wchodzą z nimi w interakcje.
    Z tego samego powodu interesuje mnie Koloseum, jako wizytówka. Nie mam już czasu ani wyobraźni, żeby zabierać rzeczyart i cały czas na nie patrzę. Powstają i, jak powiedziałeś, zbierają kurz. Podobnie jak inne dekoracje, art elementy lub ramki do zdjęć, które każdy zbiera lub wyświetla w swoim domu. Jednak możliwość zbudowania czegoś i pokazania tego, co jest wykonane z Lego, jest własnym wyborem wyświetlacza / art praca.

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 20:34
    Permalink

    Celem The Colosseum jest dla mnie komplement dla moich licencjonowanych replik rekwizytów Gladiatora w moim kinie domowym, więc jeśli masz rację, i tak, jestem raczej wyjątkiem niż regułą, moje powody, dla których podoba mi się ten zestaw, są tutaj. Wrzuć do niego jeden z imponujących zestawów oświetleniowych i oznacz go w mojej automatyce domowej i moim kinie domowym, a doda trochę architektonicznego i kinowego przyciągania do trzymetrowego systemu projekcyjnego 4K. Niech rozpocznie się dogpiling! 🙂

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 20:10
    Permalink

    To zdjęcie artIcle naprawdę nie przyznaje, że różni ludzie lubią Lego z różnych powodów i że to jest dobra rzecz. Osobiście nie zależy mi na zestawach ani funkcjach do zabawy, lubię modele. Nie lubię „dziwacznej zabawy” ani kaprysów, a na pewno nie chcę sięart ciągnięcie modelu apart aby pokazać ludziom, że w środku są rzeczy. Nigdy nie chciałbym, żeby Lego przestało tworzyć zestawy do zabawy, ponieważ nie są dla mnie.

    Mam ręcznie wykonane modele liniowców oceanicznych na wystawie w moim domu już obok mojej kolekcji Lego, więc kiedy zobaczyłem ogłoszenie Lego Titanic, wiedziałem, że będzie to natychmiastowy zakup. Nie wiem, czy kiedykolwiek był inny zestaw, na który byłem tak podekscytowany, idealne skrzyżowanie dwóch zainteresowań.

    Lubię pokazywać modele Lego i uważam, że są interesujące nawet dla osób, które ogólnie nie są zainteresowane samymi Lego, ponieważ można się z nimi powiązać. W pewnym momencie większość ludzi próbowała zbudować coś z klocków Lego i wie, jak trudno jest zrobić coś, co dobrze wygląda. Większość z nich nie próbowała ręcznie wykonać modelu i nie ma pojęcia, ile to wymaga pracy.

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 19:25
    Permalink

    To znaczy… jeśli uda mi się to zamówić! Wydaje się być zawsze niedostępny. 🙁

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 19:23
    Permalink

    W latach 1980-tych mój ojciec był wielkim fanem całej sprawy z National Geographic Titanic. Uwielbiał też składać te modele ze styrenu, w tym wersje Titanica. Teraz, gdy jest na emeryturze, dużo bardziej martwi się o swoje zdrowie. Zestaw Titanic Lego jest dla niego idealnym prezentem do złożenia tej zimy w pomieszczeniu, bez toksycznych klejów i rozcieńczalników.

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 19:03
    Permalink

    „Dlaczego ludzie lubią rzeczy, których ja nie lubię?”

    Ludzie szukają różnych rzeczy poza zestawami i to jest w porządku. Więc wolisz szczegółowe, skoncentrowane na minifigurkach zestawy, ale to nie znaczy, że powinien to być jedyny rodzaj zestawu, który tworzy Lego (i mówię to jako ktoś, kto woli takie zestawy). Widzę (wraz z Lego), że niektórzy dorośli budowniczowie będą preferować eksponaty, takie jak Titanic i Koloseum. Najważniejsze jest wpatrywanie się w nich.

    Poza tym staram się pojąć, jak działałby zestaw Titanic w skali minfig, nawet w rozmiarze o połowę mniejszym. Wtedy nawet nie wyglądałby jak Titanic. To byłby po prostu jakiś przypadkowy statek.

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 18:51
    Permalink

    Osobiście kocham pojazdy. I lubię estetykę projektowania. Zestaw taki jak 21330 Home Alone nic dla mnie nie robi, podczas gdy 42115 Lamborghini Sian to genialny zestaw. Nasze preferencje są całkowicie subiektywne.

    Titanic byłby niesamowity, gdyby można było zdjąć pokłady i odsłonić szczegółowe pokoje w środku. Jest to wyraźny kompromis między projektowaniem zestawu do zabawy a odpowiednio przeskalowaną repliką statku w 3D. Jeśli chcesz mieć jedno i drugie, nawet w skali mikrofigurek, prawdopodobnie będziesz musiał zwiększyć rozmiar i ponad dwukrotnie liczbę sztuk.

    A może chodzi o to, że Twoim zadaniem jest przekształcenie modelu w zestaw do zabawy. Jestem pewien, że wydałbyś kolejne 600 $ na Bricklink, ale jak satysfakcjonujące byłoby posiadanie zestawu do gry Titanic, którego pragniesz.

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 17:51
    Permalink

    Zgadzam się z Lightyearem. Dlaczego wszystko zawsze musi być czymś innym i nie do zaakceptowania, jeśli nie jest lubiane.
    „O co chodzi”, to jest nudne, zrobiłbym to, zrobiłbym tamto. Ciesz się rzeczami takimi, jakie są, a jeśli nie, poruszaj się dalej.

    Może „Załóżmy obrotową maskę klauna na Mona Lisę” może być kolejnym postem Emmy, ponieważ obecny artpraca jest bardzo mało energetyczna, jestem pewien, że będzie się spierać.

    Odpowiedz
  • 05/11/2021 at 16:42
    Permalink

    „To po prostu ogromna ilość cegieł zbierających kurz, z którymi nie można nic zrobić poza gapieniem się”.

    To opisuje większość zestawów Lego skierowanych do dorosłych. Nawet jeśli w zestawie są „funkcje zabawy”. Dla większości AFOLi, gdy już zostanie zbudowany, a „funkcje zabawowe” zostaną majstrowane podczas budowy, staje się po prostu eksponatem. Myślę, że to jest miejsce, w którym to artIcle nie ma sensu. Sugerując, że te zestawy nie mają sensu lub umniejszając ich atrakcyjność jako eksponatów, myślę, że autorowi brakuje sensu.

    Odpowiedz
    • 05/11/2021 at 19:25
      Permalink

      Tak, muszę się zgodzić, że to article nie trafia w sedno… Rozumiem, że to opinia o zestawach stricte wystawowych, ale takie są – zestawy wystawowe, mają „zbierać kurz”. Przyjemność płynie z budowy i podziwiania gotowego produktu. Wydaje mi się, że różne uderzenia dla różnych osób, ale wiele zestawów 18+ przeznaczonych tylko do ekspozycji po prostu nie jest stworzonych do zabawy po zbudowaniu, ponieważ nie to jest ich celem…

      Odpowiedz
    • 06/11/2021 at 02:36
      Permalink

      Nie mogłem się zgodzić. Koloseum znane jest z nudy, ale nie z Titanica. Większość AFOLi lubi budować. Jesteśmy dorośli i nie zawsze potrzebujemy funkcji zabaw. Jak myślisz, dlaczego twórcy modeli lubią to rzemiosło? Po skończeniu te modele samolotów i samochodów tak samo siedzą na półkach. Taka jest jej opinia, ale nie zbliża się do normy lub konsensusu społeczności.

      Odpowiedz
    • 06/11/2021 at 07:51
      Permalink

      Zgadzać się w zupełności! Nie będąc dziećmi, chcemy po prostu czerpać przyjemność z budowania czegoś złożonego, a następnie pokazywać to naszym friends.

      Odpowiedz
    • 06/11/2021 at 21:06
      Permalink

      Nie zgadzam się, bardzo podoba mi się różnorodność produktów Lego i możliwość zbudowania świetnego eksponatu, a następnie posiadania go w biurze, wszystkich wchodzących, chwalących to jeden ze sposobów, aby cieszyć się Lego. Innym sposobem może być spędzenie wieków na budowaniu Lizy Falcon. I jeszcze jedno śmiganie samolotów i walka z minifigurkami. Każdy sposób jest niesamowity.

      Odpowiedz
    • 07/11/2021 at 07:40
      Permalink

      Większość z tych zestawów jako model ekspozycyjny świetnie nadaje się do umieszczenia w salonie. To zawsze coś dla odwiedzających i friends są zainteresowani. A dla mnie doświadczenie budowania to radość, jaką czerpię z zestawu Lego. A wyeksponowanie czegoś tak ogromnego i rozpoznawalnego jest wspaniałe!

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *