De LEGO Group bevestigt opnieuw investeringen in China, zoals part van het jaarverslag 2020

De LEGO Het jaarverslag van de Groep over 2020 heeft een grote groei laten zien in de nieuwste markt, China, een regio waar het bedrijf zich volgens het rapport zal blijven concentreren.

2020 was een interessant jaar voor de LEGO Groep met onvoorzien uitdagingen zoals de pandemie van het coronavirus en nieuwe grenzen voor het bedrijf door hun aanwezigheid in China uit te breiden.

Dit laatste is een groot succes gebleken voor het bedrijf met een 21% toename in de verkoop, dat is op zijn minst enkele part is te danken aan het nieuwe publiek van LEGO fans. Om dit te ondersteunen vermeldt het jaarverslag opening 80 extra fysieke winkels in China, wat bijdraagt ​​aan de 91 reeds geopende winkelruimtes.

Medio vorig jaar bevestigde het bedrijf zijn investeringsplannen in de regio al met een van de nieuwe LEGO winkels zijnde een vlaggeschip locatie, een van de weinige ter wereld.

Lego

Natuurlijk kunnen we 2020 en de LEGO Groepsuitbreiding in China zonder te vermelden Monkie Kid, De eerste LEGO thema gebaseerd op een lokale Chinese legende die nog maar net zijn tweede golf van sets. Dit thema was ongetwijfeld een integraal onderdeel van het aanspreken van dit nieuwe publiek.

Niet opgenomen in het rapport, maar toch part van de algemene plannen in China is de opening van de eerste in de regio LEGOLAND themapark, met nog minstens één te volgen Sjanghai.

Zelfs dat alles omvat niet alle LEGO De inspanningen van de groep in de regio echter, met het jaarlijkse nieuwe maanjaar voortgezette in 2021. In het jaarverslag van volgend jaar zullen we moeten zien of deze allemaal bijdragen aan een nieuwe groeiperiode.

Ondersteun het werk dat Brick Fanatics doet door uw LEGO via een van onze affiliate links.

YouTube-video

Laat een reactie achter